Reviews

★★★★★

“Omdat ik hier al langer kom weten ze precies wat ik wel en niet leuk vind. Altijd vol belangstelling.”

Tanja

★★★★★

“Always very professional and friendly 👌”

Pauline

★★★★★

“Het haar voor mijn dochter haar gala is lerfeft gedaan. Ze vondt het zelf ook heel mooi”

Anouk

★★★★★

“X ccccc”

Annemijn

★★★★★

“Top met een mooie nieuwe kleur Heel fijn en dankbaar”

Karin

★★★★★

“Geweldig”

Karin

★★★★★

“Deskundig en prettig sfeer super resultaat”

Sandra

★★★★★

“Top!”

Shakita

★★★★★

“I like how easy the booking system is and the salon’s location. The manicurist was nice, friendly, and professional. They offer a nice color selection and a wide variety of gel polish.”

Anita

★★★★★

“Geweldig tevreden weer. Zij kent mijn nagels en doet ze vakkundig”

Karin