Boek gemakkelijk via de app
Krijg herinneringen & meer
“Omdat ik hier al langer kom weten ze precies wat ik wel en niet leuk vind. Altijd vol belangstelling.”
Tanja
“Always very professional and friendly 👌”
Pauline
“Het haar voor mijn dochter haar gala is lerfeft gedaan. Ze vondt het zelf ook heel mooi”
Anouk
“X ccccc”
Annemijn
“Top met een mooie nieuwe kleur Heel fijn en dankbaar”
Karin
“Geweldig”
Karin
“Deskundig en prettig sfeer super resultaat”
Sandra
“Top!”
Shakita
“I like how easy the booking system is and the salon’s location. The manicurist was nice, friendly, and professional. They offer a nice color selection and a wide variety of gel polish.”
Anita
“Geweldig tevreden weer. Zij kent mijn nagels en doet ze vakkundig”
Karin